Badanie UX sklepu internetowego
Wiesz, że blisko 90% użytkowników już nigdy nie wróci do Twojego sklepu jeśli napotka w nim na problemy z zakupem? Audyt UX sklepu internetowego to nasza ekspercka ocena kondycji Twojego sklepu. Badamy doświadczenia użytkowników i kondycję techniczną sklepu.
Wynikiem analizy jest obszerny raport ze wskazaniem elementów do poprawy oraz sugestiami rozwiązań, które usprawnią działanie i wygląd serwisu a co za tym idzie Twój sklep będzie generować większe przychody i zyski.
Co to jest audyt UX sklepu internetowego?
Odkrywamy problemy i wskazujemy rozwiązania.
Audyt UX sklepu internetowego Prestashop to nic innego, jak analiza użyteczności i najlepszy sposób wykrycia problemów w serwisie lub aplikacji. Aby Twój sklep internetowy skutecznie sprzedawał produkty, musi być użyteczny. Oznacza to, że serwis musi być prosty w obsłudze, posiadać intuicyjną nawigację, dostarczać niezbędnych dla użytkownika informacji i zapewniać prosty proces zakupowy.
Użytkownik, który odwiedza Twój sklep rozpoczyna tak na prawdę podróż w świat e-commerce. Przegląda katalog produktów, korzysta z wyszukiwarki i opcji filtrowania. Część użytkowników może od razu wiedzieć jaki produkt chcą kupić, inni dopiero się rozglądają i dadzą się ponieść impulsowi w ostatniej chwili.
To właśnie dobre usability zapewnia komfortową podróż od momentu wejścia na stronę główną aż po finalizację płatności.
Czy mój sklep potrzebuje audytu UX?
Jeśli myślisz o audycie lub ktoś zasugerował jego wykonanie w Twoim sklepie, to prawdopodobnie jest on niezbędny!
Technologia i nawyki użytkowników rozwijają się w błyskawicznym tempie. Stawia to przed projektantami i programistami mnóstwo wyzwań oraz konieczność nieustannego rozwoju serwisów i aplikacji. Nawet jeśli Twój sklep nie generuje widocznych usterek czy błędów, nie oznacza to że jest przyjazny dla użytkowników.
A więc jak sprawdzić, czy audyt UX jest dla Ciebie?
Zastanów się, czy chciałbyś sprawdzić:
- Czy strona główna sklepu jest zaprojektowana optymalnie?
- Czy ścieżka zakupowa nie zawiera błędów?
- Czy karta produktu zawiera wszystko to, co powinna?
- Dlaczego wielu klientów porzuca koszyk?
- Czy korzystanie ze sklepu na smartfonie nie przysparza problemów użytkownikom?
A także poznać o wiele więcej aspektów działania sklepu... zamów audyt UX już teraz.
88%
robiących zakupy on-line nie powraca do sklepu w którym miało problemy z użytkowaniem
70%
sklepów on-line upada przez słabe usability
53%
mobilnych użytkowników opuszcza serwis internetowy, jeśli jego ładowanie trwa dłużej niż 3 sekundy
41%
użytkowników preferuje prosty i minimalistyczny design serwisów internetowych
Co zawiera raport UX?
Sprawdź, co zbadamy w Twoim sklepie internetowym.
Struktura sklepu i nawigacja
Ścieżka zakupowa
Badanie techniczne
Wersja mobilna
Co zyskasz dzięki audytowi ux?
Zlecenie audytu UX dla sklepu internetowego w PrestaPlus to szereg korzyści dla Ciebie.
Praktyczny raport UX
Kompletny raport zawierający wyniki badania usability najbardziej newralgicznych elementów Twojego sklepu internetowego. Krok po kroku odkryjesz aktualną kondycję Twojego sklepu. Całość zgrabnie opakowana w plik PDF.
Gotowe wskazówki dla grafików i programistów
Badanie zawiera screenshoty, rekomendacje i opis napotkanych błędów wraz z praktycznymi sugestiami ich rozwiązania. Informacje możesz od razu przekazać do swojego działu technicznego, lub skorzystaj z opcji nr. 3 :-)
Wdrożenie poprawek
Nasi programiści i specjaliści od UX design mogą wdrożyć poprawki w Twoim sklepie. Skontaktuj się z nami po otrzymaniu raportu, aby otrzymać wycenę wdrożenia.
Wzrost przychodów
Wdrożenie zalecanych poprawek UX spowoduje bezpośrednie przełożenie na wzrost przychodów. Raport koncentruje się w głównej mierze na poprawie konwersji.
Wzrost wydajności sklepu
Wdrożenie zalecanych poprawek z technicznej części badania pomoże w przyspieszeniu działania sklepu. Zapobiegnie to też utracie użytkowników, którzy obecnie muszą czekać zbyt długo na wczytanie podstron.
Mniejsze wydatki na reklamę
Wysokie wskaźniki Core Web Vitals przekładają się na lepsze stawki CPC w programach reklamowych takich jak Google Ads.