
Content marketing dla e-commerce
Dostarczamy oryginalne treści dla sklepów, które sprzedają . Opracujemy i zamieścimy wartościowe i atrakcyjne artykuły, poradniki, e-booki czy raporty związane z Twoją działalnością. To świetny sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie ilości wyświetleń Twojego sklepu w krótkim czasie.
Dlaczego content marketing jest tak ważny?
Content is the king.
W czasach gdy internauci nieustannie poszukują treści w Internecie, dostarczanie im ciekawych i wartościowych materiałów stało się nieodzownym elementem ich pozyskiwania w serwisach internetowych. Rzetelne i pomocne treści już dawno przestały być tylko domeną magazynów czy poradników online. Serwowanie contentu potencjalnym klientom w sklepie internetowym zapewnia obustronne korzyści.
Marketing treści w sklepie internetowym umożliwia budowanie eksperckiego wizerunku zorientowanego na obszar działania marki. Umożliwia nie tylko pozyskanie nowych klientów i zwiększenie ruchu w obrębie sklepu, ale i umocnienie pozycji w indeksie wyszukiwarki Google. Materiały skojarzone z przedmiotem sprzedaży odpowiednio nasycone słowami kluczowymi zwiększają ilość organicznych odwiedzin. Wyszukiwarki doceniają unikalne treści o wysokiej jakości, dlatego jest to często spotykany element działań agencji SEO/SEM.
Efekty, które łatwo zmierzyć
Wykorzystanie analityki internetowej w content marketingu umożliwia zyskanie bezcennej wiedzy o klientach naszego sklepu. Poszczególne formy materiałów mogą mieć różną skuteczność. W jednym sklepie świetnie sprawdzi się blog z bieżącymi informacjami z branży. W innym z kolei najlepsze wyniki przyniesie udostępnienie bezpłatnego poradnika związanego z produktami, jakie sprzedajemy. Pamiętajmy, że raz opublikowany artykuł może przynieść setki klientów podczas gdy tradycyjna forma reklamy działać będzie tylko w ograniczonym czasie.
Content marketing w liczbach
Poznaj interesujące statystyki związane z marketingiem treści w Internecie
#1
Najchętniej wykorzystywanym medium w content marketingu są krótkie filmy video. Na 2 miejscu są blogi, na trzecim - infografiki.
51%
firm, które inwestują w content marketing, publikuje obecnie treści każdego dnia
77%
użytkowników przyznaje, że regularnie czyta publikacje na blogach
x3
content marketing generuje ponad 3x więcej leadów niż outbound marketing i kosztuje 62% mniej
71%
klientów korzysta z treści na blogu w sklepie w trakcie robienia zakupów
75%
badanych przyznaje, że korzysta z social media w poszukiwaniu informacji o produktach
400+
firmy mające 401-1000 podstron w serwisie uzyskują do 6x więcej leadów niż te, które posiadają do 100 podstron.
Oferta content marketingu dla e-commerce
Sprawdź, jakie treści możemy dla Ciebie opracować.

Blogi

Opisy produktów i kategorii

Newslettery

E-booki i poradniki

Recenzje video

Landing Pages

Regulaminy i treści RODO

Zamów bezpłatny audyt treści
Co zyskasz dzięki content marketingowi?
Stosowanie marketingu treści w sklepie internetowym przynosi mnóstwo korzyści.
Zwiększenie sprzedaży
Prowadząc eksperckiego bloga czy udostępniając bezpłatnego e-booka w zamian za zapis na newsletter - w rzeczywistości promujesz sklep. Dostarczenie użytkownikom wartościowych treści zwiększa radykalnie szanse na to, że dokonają oni zakupu Twoich produktów lub usługi.
Więcej ruchu organicznego z wyszukiwarek
Roboty wyszukiwarek uwielbiają indeksować unikalne, wysokiej jakości teksty. Im więcej treści związanej z Twoją branżą, tym lepsza widoczność w wynikach wyszukiwania Twojej grupy docelowej.
Wzrost świadomości marki
Content marketing nie działa jak typowa reklama - to znaczy, że nie znika i jest ciągle dostępny. Wizyta na blogu czy pobranie poradnika nie oznacza natychmiastowego przełożenia na sprzedaż, ale powoli buduję Twoją pozycję solidnego sprzedawcy.
Efekt viralowy
Atrakcyjne treści w postaci video czy poradników są często rozsyłane w sieciach społecznościowych i zyskują popularność.
Postrzeganie firmy jako eksperta
Prezentowanie eksperckich treści to świetny sposób na budowanie pozycji specjalisty wśród konkurencji. Wystarczy recenzja czy krótki poradnik na temat sprzedawanych produktów.
Wzrost lojalności klientów
Udostępnienie atrakcyjnego poradnika czy e-booka może przynieść kilka tysięcy nowych subskrybentów, do których będzie można dostarczać treści sprzedażowe.