Content marketing dla e-commerce

Dostarczamy oryginalne treści dla sklepów, które sprzedają . Opracujemy i zamieścimy wartościowe i atrakcyjne artykuły, poradniki, e-booki czy raporty związane z Twoją działalnością. To świetny sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie ilości wyświetleń Twojego sklepu w krótkim czasie. 


Dlaczego content marketing jest tak ważny?

Content is the king.

W czasach gdy internauci nieustannie poszukują treści w Internecie, dostarczanie im ciekawych i wartościowych materiałów stało się nieodzownym elementem ich pozyskiwania w serwisach internetowych. Rzetelne i pomocne treści już dawno przestały być tylko domeną magazynów czy poradników online. Serwowanie contentu potencjalnym klientom w sklepie internetowym zapewnia obustronne korzyści.

Marketing treści w sklepie internetowym umożliwia budowanie eksperckiego wizerunku zorientowanego na obszar działania marki. Umożliwia nie tylko pozyskanie nowych klientów i zwiększenie ruchu w obrębie sklepu, ale i umocnienie pozycji w indeksie wyszukiwarki Google. Materiały skojarzone z przedmiotem sprzedaży odpowiednio nasycone słowami kluczowymi zwiększają ilość organicznych odwiedzin. Wyszukiwarki doceniają unikalne treści o wysokiej jakości, dlatego jest to często spotykany element działań agencji SEO/SEM.

Efekty, które łatwo zmierzyć

Wykorzystanie analityki internetowej w content marketingu umożliwia zyskanie bezcennej wiedzy o klientach naszego sklepu. Poszczególne formy materiałów mogą mieć różną skuteczność. W jednym sklepie świetnie sprawdzi się blog z bieżącymi informacjami z branży. W innym z kolei najlepsze wyniki przyniesie udostępnienie bezpłatnego poradnika związanego z produktami, jakie sprzedajemy. Pamiętajmy, że raz opublikowany artykuł może przynieść setki klientów podczas gdy tradycyjna forma reklamy działać będzie tylko w ograniczonym czasie. 

Content marketing w liczbach

Poznaj interesujące statystyki związane z marketingiem treści w Internecie

#1

Najchętniej wykorzystywanym medium w content marketingu są krótkie filmy video. Na 2 miejscu są blogi, na trzecim - infografiki.

51%

firm, które inwestują w content marketing, publikuje obecnie treści każdego dnia

77%

użytkowników przyznaje, że regularnie czyta publikacje na blogach

x3

content marketing generuje ponad 3x więcej leadów niż outbound marketing i kosztuje 62% mniej

71%

klientów korzysta z treści na blogu w sklepie w trakcie robienia zakupów

75%

badanych przyznaje, że korzysta z social media w poszukiwaniu informacji o produktach

400+

firmy mające 401-1000 podstron w serwisie uzyskują do 6x więcej leadów niż te, które posiadają do 100 podstron.

Oferta content marketingu dla e-commerce

Sprawdź, jakie treści możemy dla Ciebie opracować.

struktura-sklepu-i-nawigacja-badania-ux-prestashop

Blogi

Blog to świetne i szybkie narzędzie do publikacji treści w obrębie sklepu internetowego. Uruchomimy blog i opracujemy plan publikacji. Wdrożymy też analitykę do śledzenia rezultatów.
opisy-produktow-dla-sklepu-internetowego

Opisy produktów i kategorii

Odpowiedni opis produktu to jeden z najważniejszych elementów wpływających na skuteczność sprzedaży.
newsletter-prestashop

Newslettery

Newsletter to wiadomości e-mail wysyłane do zapisanych w bazie klientów. Służą informowaniu o ofercie, edukacji czy dostarczaniu promocji.
e-book-na-zamowienie

E-booki i poradniki

Udostępniając bezpłatny e-book zyskujemy nowych użytkowników i budujemy pozycję eksperta. Brak pomysłu? zostaw to nam!
recenzje-video-do-sklepu-internetowego

Recenzje video

Użytkownicy chętniej kupują produkty, które zobaczyli wcześniej na YouTube lub TikTok. Regularne publikacje krótkich video to świetna metoda na podbicie sprzedaży.
badanie-wersji-mobilnej-sklepu-prestashop

Landing Pages

To inaczej "strony lądowania" stanowiące najczęściej ostatni element kampanii marketingowej zorientowanej na pozyskanie leada. Są bardzo skuteczne.
regulamin-dla-sklepu-internetowego

Regulaminy i treści RODO

Zapewniamy regulaminy dla sklepów, politykę prywatności oraz inne dokumenty wymagane przez prawo.


Zamów bezpłatny audyt treści


    Co zyskasz dzięki content marketingowi?

    Stosowanie marketingu treści w sklepie internetowym przynosi mnóstwo korzyści.


    FAQ - często zadawane pytania

    1Czy tworzycie też treści specjalistyczne?
    Tak. Wielu klientów posiada niszowe sklepy, gdzie do opracowania wartościowych treści wymagana jest specjalistyczna wiedza. Współpracujemy w tym zakresie z wieloma copywriterami i redaktorami w Polsce.
    2Ile kosztuje content marketing?
    Koszt uzależniony jest od formy oraz cykliczności działań. Może to być jednorazowe zlecenie polegające na przygotowaniu e-booka lub cykliczna usługa związana z tworzeniem i publikacją na blogu. Po bliższe szczegóły zapraszamy do kontaktu.
    3Kto zajmie się publikacją treści?
    My. Opracujemy treści i zamieścimy je w Twoim sklepie internetowym.
    4Kiedy zobaczę pierwsze rezultaty content marketingu?
    Content marketing to długoterminowa strategia. Publikowane materiały będą dostarczać wartości przez wiele lat i pracować nad zwiększaniem sprzedaży czy budowaniem lojalności wśród klientów.